Er zijn heel veel mensen die hun trainingen super serieus nemen. Ze geven alles. Ze gaan tóch, ook al hebben ze geen zin.

Er zijn een stuk minder mensen die hun herstel net zo serieus nemen.

Prestatie Verbetering = Trainen + Herstellen.

Een week bestaat uit 168 uur.
Als je 20 uur traint, ben je 148 uur aan het herstellen.
Dat is 8% trainen en 92% herstellen.

Prestatie Verbetering = Trainen (8%) + Herstellen (92%).
Als je niet goed bent in herstellen, train je voor het trainen. Niet omdat je er beter van zal worden.

Wanneer twee mensen even hard trainen, wint degene die het meest investeert in zijn herstel.

Lijkt het je interessant (en logisch) om die 92% te optimaliseren?

Herstellen is geen passief zweverig gedoe. Het zijn simpele vaardigheden waar je trainer/coach/instructeur je zelden over vertelt. En als hij/zij al iets zegt (net zoals de 20 eerste items op Google) is het vaak iets in de trant van: “Veel eiwitten eten en goed water drinken!” En nou net voor dat advies is er weinig wetenschappelijk bewijs...

Door op een slimme manier SUPERSNEL te HERSTELLEN blijf je slank, blessurevrij, kun je harder en vaker trainen, krijg je sterkere spieren en zal je een stuk sneller, meer vooruitgang boeken. Daarbij blijf je ook gewoon een leuk en vrolijk mens en investeer je niet alleen in korte termijn succes maar ook je lange termijn gezondheid. WIN-WIN!

Vrijdag 22 februari
MASTERCLASS
Sport en de wetenschappelijk best onderbouwde leefstijl voor een #SUPERSNELHERSTEL
18:00 - 21:00
Amsterdam
99,- euro inclusief 100% win-win maaltijd.

Aanmelden door email + telefoonnummer te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vermeld in je email ook wat voor sport jij doet, hoe vaak je traint en deel je verhaal rondom trainen en herstellen.

Veel liefs,
Janneke

VOOR WINNAARS. ZONDER VERLIEZERS.

Verberg reactieformulier

1000 Resterende tekens